Опорний заклад "Омельницький ліцей"

Річний огляд

Звіт директора опорного закладу “Омельницький ліцей” Катерини Павлушенко за 2023/2024 навчальний рік
28 червня 2024 року в опорному закладі “Омельницький ліцей” відбувся річний звіт директора Катерини Павлушенко за підсумками 2023/2024 навчального року. На заході були присутні представники трудового колективу ліцею, батьківської спільноти, учнівського самоврядування, а також запрошені гості: Вікторія Носуль, заступник сільського голови Омельницької територіальної громади та Олег Прокопенко, начальник відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Омельницької сільської ради.
Катерина Павлушенко представила детальний звіт, який охопив основні аспекти роботи ліцею протягом навчального року: освітні досягнення, проєктна робота, підтримка педагогічного колективу, кадровий потенціал, співпраця з ВНЗ та ін. Особлива увага була приділена викликам, з якими зіштовхнувся заклад у цьому навчальному році та планам на майбутній навчальний рік.
Під час звіту відбулося обговорення, де батьки, учні та вчителі мали можливість висловити свої думки, задати питання та внести пропозиції щодо подальшого розвитку ліцею.
За підсумками звіту представники трудового колективу, батьківської громади та учнівського самоврядування одноголосно ухвалили рішення вважати роботу директора Катерини Павлушенко задовільною.
Дякуємо всім учасникам заходу за підтримку та активну участь. Разом ми продовжуємо рухатися до нових висот у забезпеченні якісної освіти та створенні сприятливих умов для розвитку наших учнів!

Звіт директора за 2022-2023 навчальний рік

Робота директора школи протягом 2022/2023 навчального року була спрямована на вирішення таких завдань:

На початок 2022/2023 навчального року у закладі освіти навчалося 234 учня на постійній основі та двоє тимчасово залучених. На сьогодні ми надаємо освітні послуги як учням з території обслуговування, так і 11 учням з числа внутрішньо переміщених осіб.

Трудовий колектив опорного закладу перед початком навчального року пройшов навчання з охорони праці та безпеки життєдіяльності. Був розроблений протокол дій у випадку звучання сигналу тривоги, проведений тренінг по евакуації учасників освітнього процесу в укриття.

Турбуючись про здоров’я та безпеку учнів, відповідно річного плану роботи, були проведений Олімпійський тиждень та Тиждень безпеки дорожнього руху (восени та навесні), День цивільного захисту, Тиждень з безпеки життєдіяльності. Для проведення навчального тренінгу з надання домедичної допомоги був залучений фахівець, тренер Всеукраїнської спілки Самаритян.

У січні 2023 року були оновлені інструкції з пожежної безпеки у кабінетах опорного закладу.

Протягом квітня 2023 року колектив закладу працював над проєктом Клас безпеки. Враховуючи рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо створення та забезпечення функціонування класів безпеки у закладах освіти, спільними зусиллями працівників було облаштовано зони:

Кожна зона оснащена іграми, лепбуками, тематичними матеріалами, які допоможуть у навчанні дітей правилам безпеки.

Кожен вчитель 5 класу нової української школи розробив власну навчальну програму на основі вибраної модельної з предмету, що викладає у 5 класі; пройшов курсову перепідготовку, що складалася з двох циклів, для роботи в новій українській школі.

За 2022/2023 навчального року було проведено десять засідань педагогічної ради. На кожному засіданні вирішувалися питання, що є важливими у роботі закладу освіти.

Атестаційна комісія опорного закладу атестувала семеро педагогічних працівників. Педагоги, що атестувалися, спланували уроки та позакласні заходи, на які були запрошені члени атестаційної комісії. Активно запрошували на такі заходи учнів і колег. За результатами атестації у 2023 році двоє працівників підвищили кваліфікаційну категорію, вчитель фізичної культури – тарифний розряд, присвоєно одне звання – старший вчитель.

Тому зараз маємо 12 педагогічних працівників з вищою кваліфікаційною категорією, 4 – з I кваліфікаційною категорією, 2 – з II  кваліфікаційною категорією, 8 спеціалістів та 6 асистентів вчителів, 2 – кандидата наук.

У грудні 2022 року була складена та затверджена посадова інструкція асистента вчителя, при складанні якої були враховані і умови дистанційного навчання, і період воєнного стану.

У 2022/2023 навчальному році у опорному закладі навчалося 9 учнів з особливими освітніми потребами у шести класах, що становить майже половину класів закладу освіти. Троє з них мають статус «дитина з інвалідністю». Один учень здобував освіту на індивідуальній формі навчання (педагогічний патронаж). Для кожного учня була створена команда супроводу, яка надавала підтримку у подоланні навчальних та соціальних труднощів. Для кожної дитини з особливими освітніми потребами була розроблена індивідуальна програма розвитку з врахуванням сильних сторін. Для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами залучені реабілітолог, дефектолог, практичний психолог. Учні нашого закладу стали активними учасниками заходу, що відбувся 2 грудня 2022, присвяченому Дню інвалідності.

25 травня 2023 року на базі опорного закладу відбувся семінар «Індекс інклюзії як інструмент розвитку закладу освіти», на який було запрошено  (офлайн та онлайн) директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти. Колеги нашого закладу поділилися своїми кращими практиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, підкріплюючи виступи Ірини Калініченко, к.п.н., доцента, завідувачки кафедри педагогічної майстерності та інклюзивної освіти ім. М. В. Остроградського та Світлани Горбаньової, методиста ПАНО ім. М. В. Остроградського.

 Відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників», у 2022 році педагогічними працівниками сумарно було підвищено кваліфікацію близько 2500 годин. Це і фахові курси підвищення кваліфікації при Полтавській академії неперервної освіти ім. М.В. Остроградського, і підвищення фахового рівня у інших суб’єктів, що надають відповідні послуги.

Відповідно до  річного плану роботи, наприкінці I та II семестрів були проведені семестрові директорські контрольні роботи. За результатами проведених робіт було проаналізовано об’єктивність оцінювання знань учнів та рівень засвоєного навчального матеріалу.

         Навчальну програму опорного закладу було виконано.

Результати моніторингу якості освіти за II семестр 2022-2023

навчального року

Рівень знаньВисокийДостатнійСередній
5 клас3174
6 клас381
7-а клас565
7-б клас086
8 клас1109
9 клас4168
10 клас361
11 клас083
    
Рівень знаньВисокийДостатнійСередній
5-11 класи197937
    

18 учнів по закінченню навчального року отримали похвальні листи за навчальні досягнення. Дві учениці 9 класу закінчили здобуття базової середньої освіти з відзнакою.

Учні нашого закладу показали досягнення у спортивних змаганнях. Брали участь у V Гімазіаді Полтавщини. У командних змаганнях з баскетболу 3*3, що проходили у місті Горішні Плавні 31 січня 2023 року, команда дівчат посіла почесне третє командне місце. У лютому у смт. Градизьк команда дівчат з волейболу зайняла третє місце. У змаганнях з футболу у Горішніх Плавнях у квітні 2023 року команда хлопців зайняла третє місце.

На базі опорного закладу «Омельницький ліцей» у травні 2023 року відбулася товариська зустріч між волейбольними командами дівчат опорного закладу та командами міста Горішні Плавні.

Долучилися вперше до Global Money Week (Всесвітній тиждень грошей), метою якого є розвиток фінансової свідомості дітей та молоді, формування необхідних знань, умінь, поведінки та ставлення, необхідних для прийняття розумних та зважених фінансових рішень, що дасть змогу досягти фінансового добробуту та стійкості. В рамках Тижня грошей проведені тематичні заходи, уроки, майстер-класи, спрямовані на підвищення фінансової обізнаності молодого покоління.

У 2022/2023 навчальному році педагоги опорного закладу були розподілені на чотири групи для встановлення відповідності між діяльністю закладу освіти та його результатами, а також визначення проблемних питань та шляхів удосконалення якості освітньої діяльності:

Систематично перевіряється стан ведення необхідної документації педагогічними працівниками, зокрема, календарного планування, класних журналів, журналів спостережень тощо.

Методична робота в ОЗ  «Омельницький ліцей» у 2022/2023 н.р. була спрямована на різнорівневу реалізацію основних положень Національної доктрини розвитку освіти, виконання вимог Конституції та законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про мови», забезпечення впровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, створення належних умов для адаптації до навчання в основній школі учнями 5-го класу, створення умов для особистісно орієнтованої системи неперервної освіти, забезпечення психолого-педагогічних умов для формування компетентної особистості, забезпечення умов для індивідуального розвитку єдобувачів освіти, стимулювати їх інтелектуальну та соціальну активність, мотивувати їх навчальну діяльність, забезпечення зростання фахової підготовки вчителів, вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду, опанування педагогами інноваційних методик навчання та виховання, продовження впроваджувати новітні технології навчання, долучаючи учнів до джерел інформації через мережу Інтернет.

         Відповідно до річного плану роботи  ліцею на 2022- 2023 н.р., на виконання наказу від 31.08.2022 р. № 103 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2022-2023 н.р.» та з метою вдосконалення професійної майстерності педагогів, підняття рейтингу освіти, якості надання освітніх послуг, педагогічний колектив працював над методичною темою «Формування ключових компетентностей  та наскрізних умінь учнів в умовах зміни Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти».

            З метою систематичної і планомірної колективної та індивідуальної діяльності педагогічних кадрів по підвищенню методичного, теоретичного, наукового та професійного рівнів, впровадження інноваційних педагогічних технологій, виховання дієвого інтересу здобувачів освіти до самостійної навчальної діяльності та на основі вивчення результативності освітнього процесу, професійних потреб та інтересів педагогічних кадрів, рівня їх компетентності, у закладі протягом року продовжили тематичну роботу:

      (керівник Сивокінь В.В.);

П.І.Б. молодого педагогаСпеціальністьП.І.Б. наставникаСпеціальністьКатегорія, звання
Бакіна Лілія СергіївнаПедагог-організаторКарпенко Людмила ВікторівнаЗаступник директора з ВРвища 
Сороколат Альона КостянтинівнаПрактичний психологПавлушенко Катерина ВалеріївнаДиректор ОЗВища
Іваненко Олег СтаніславовичВчитель трудового навчанняКушко Тетяна Анатоліївнавчитель фізики і математикиВища
Кушко  Ірина Олександрівнаасистент вчителя, вчитель математикиМиршниченко Лідія Дмитрівнавчитель математикиВища
Перевертайло Вікторія Василівнаасистент вчителяЗаворотня Людмила Вікторівнавчитель початкових класіввища   

      Протягом 2022-2023 н.р. педагогічні працівники закладу брали участь у таких методичних заходах :

 – участь у серії вебінарів «Школа благодійності», участь у серії вебінарів проєкту «Прозора школа»;

– Кушко І.О., курси “Нова українська школа: перехід на наступний рівень” (Сертифікат ПАНО №13194);

– Сивокінь В.В., вебінар «Шляхи удосконалення роботи вчителя з учнями з ООП» № FV144882. від 25.11.2022)

–   Прядко О.Б., Заїченко Л.А., Кушко І.О., Кушко Т.А. пройшли онлайн-курс «Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток»;

–  Сивокінь В.В., Трушевська О.Б., участь у засіданні обласної авторської творчої майстерні Кислої І.І. (переможниця конкурсу «Учитель року» м.Полтава) «Ефективні прийоми вивчення української мови для успішної комунікації»;

– Підгорна Ю.О., пройшла курсову перепідготовку  вчителів фізичної культури (Свідоцтво ПАНО);

– Павлушенко К.В., Карпенко Л.В., Сивокінь В.В. у рамках проекту «Прозора школа» участь у колі підтримки з психологинею Катериною Гольцберг  «Як не втратити сенс життя під час війни»;

– Димчишина Л.М. , участь у тренінгу  «Soft skill»;

– Трушевська О.Б., реєстрація та участь у Всеукраїнській інтернет-конференції «Пріоритети в освіті: мотивація до навчання», участь у роботі обласного вебінару з Л. Тереховою та Ю. Кращенком «Академічна доброчесність у позашкіллі», у засіданні обласної авторської творчої майстерні учителя української мови та літератури Устименко О.Г. з теми «Розвиток креативної особистості шляхом використання методів технології «Школа діалогу культур»;

       Протягом 2022-2023 навчального року, відповідно до умов адаптивного карантину та роботи закладу в період воєнного стану, було проведено: 10 засідань педагогічних рад, наради при  директорові, інструктивно-методичні наради, засідання  наукових керівників НДР учнів.  Учителі  активно працювали, були учасниками  методичних заходів різних рівнів:

  1. відбулися засідання шкільних методичних об’єднань, МР закладу, творчої групи з питань:

– організації і проведення шкільного етапу та підготовки до участі учнів закладу у районному етапі Всеукраїнських предметних олімпіад, конкурсі-захисті НДР в МАН, конкурсах учнівської творчості, акціях тощо;

– обміну  досвіду роботи по  впровадженню  інноваційних  педагогічних технологій на уроках в початкових класах, обговорення і схвалення навчальних програм, про види оцінювання та документи про навчальний поступ здобувачів освіти 5 класу НУШ, про особливості ведення шкільної документації, участі у конкурсі професійної майстерності «Учитель року»;

– про інклюзивне навчання як рівний доступ до якісної освіти;

– наставництва молодих спеціалістів закладу, взаємовідвідування уроків,  атестації педагогічних працівників, проведення та обговорення відкритих уроків, позаурочних заходів тощо;

           3) пройшли обговорення виступів учителів:

– «Застосування новітніх підходів при організації навчальної діяльності  першокласників» (Заворотня Л.В.);

– «Розвиток пізнавальної самостійності учнів з особливими освітніми потребами» (Кушко І.О.);

– «Ігрові та діяльнісні методи навчання в початковій школі»      (Старінцева К.Г.);

– «Організація діяльності в 5 класі, впровадження Державного стандарту» (творча група учителів :Карпенко Т.М., Трушевська О.Б., Гончар О.Д.);

– «Профілактика гіподинамії учнів на уроках фізичної культури для підвищення рухової активності» (Підгорна Ю.О.);

– Використання Google Classroom (G-suite for Education) та інших онлайн-сервісів  для організації дистанційного навчання (обмін

досвідом з колегами закладу щодо створення Google форм) (Кушко Т.А.)

ТижденьТерміниСпланували і провели
1Місячник шкільних бібліотек03-21.10.2022Тронд С.В.
2Тиждень музичного мистецтва10-14.10. 2022Гончар О.Д.
3Тиждень української мови07-11.11.2022Сивокінь В.В., Трушевська О.Б., Карпенко Л.В.
4Тиждень природничих дисциплін21-25.11.2022Димчишина Л.М., Момот Н.І.
5Тиждень математики та інформатики28.11 – 02.12.2022Кушко Т.А., Карпенко Т.М., Мирошниченко Л.Д., Кушко І.О.
6Тиждень правознавства05- 09.12. 2022Павлушенко К.В.
7Літературно-мистецький тиждень13 – 17.02.2023Трушевська О.Б.
8Подорож країною НУШ (1-4 кл)27.02 –03.03.2023Бондаренко Г.Л., Кононова С.В., Гончар О.Д, Старінцева К.Г., Заворотня Л.В
9Шевченківські дні06 – 10.03.2023Сивокінь В.В., Трушевська О.Б., Карпенко Л.В.
10Ми різні – ми рівні13 -17.03.2022Кушко О.І., асистенти вчителя
11Тиждень образотворчого мистецтва17-21.04.2023Гончар О.Д.

– Всеукраїнських предметних учнівських олімпіад серед учнів 4, 6-11класів (148 учасників, з якими працювали учителі 4,6-11 кл.);

– ХХІІІ Міжнародного конкурсу знавців рідної мови ім. Петра Яцика (учителі української мови Сивокінь В.В., Карпенко Л.В., Трушевська О.Б., Патерило А.І., вчителі 3-4 класів  Кононова С.В., Гончар О.Д., Старінцева К.Г.).  До обласного етапу ХХІІІ Міжнародного конкурсу знавців рідної мови ім. Петра Яцика учителі української мови Сивокінь В.В., Трушевська О.Б. підготували своїх учнів, які вибороли призові І і ІІІ місця. Учсеукраїнському етапі конкурсу.

– ХІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім.Тараса Шевченка (учителі української літератури КарпенкоЛ.В., Трушевська О.Б.,Сивокінь В.В., Патерило А.І.,  класоводи  Кононова С.В., Гончар о.Д., Старінцева К.Г.);

– залучили до предметних інтелектуальних та творчих конкурсів районного, обласного, Всеукраїнського рівнів:

літератури «Олімпіс 2022 – Осіння сесія» (вчитель Старінцева К.Г., Сивокінь В.В. (Карпенко А. 10 клас – диплом ІІ ступеня; Плескач А. 8 клас – сертифікат,Вишнивецька А. 6 клас – сертифікат)

у роботі вчителя» (Старінцева К.Г., Бондаренко Г.Л.);

Виховна робота в 2022-2023 н.р. здійснювалася відповідно до основних нормативно-правових документів , що регламентують роботу в ЗО – ЗУ «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепція Нової української школи, Концепція національно-патріотичного виховання, Концепція «Безпечна школа» Полтавської області  та  реалізовувалася згідно річного плану та основних напрямків ВСЗЯО, зокрема :  «Освітнє середовище» та  «Діяльність педагогічних працівників»

Відповідно до Закону України «Про освіту», Концепції Нової  української школи виховання є невід’ємною складовою освітнього процесу, є  наскрізним процесом, охоплює усі сфери шкільного життя і має ґрунтуватися  на цінностях.

Пріоритетним завданням педагогічного колективу в умовах воєнного часу  стала  повсякденна психологічна  допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу, яка безпосередньо здійснювалася і продовжується здійснюватися класними керівниками системно через спілкування , заплановані заходи, години спілкування. Вчителі закладу освіти пройшли навчання в програмі «Безпечний простір» в рамках проєкту «SAFE SPACE – Невідкладна психосоціальна підтримка для учнів та шкільних вчителів»

Напрям «Освітнє середовище»

Напрям «Діяльність педагогічних працівників»

Засідання  МОКК ( протокол №2 від 11.11.2022)

  1. Про реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання в ЗО
  2. Про стан роботи із запобігання торгівлі людьми, профілактики та  протидії поширенню наркоманії, злочинності, тютюнопаління.
  3. Воркшоп «Медіаграмотний вчитель» / Бондаренко Г.Л., Старінцева К.Г.
  4. Різне.

       На січневому  засіданні на розгляд було винесено такі питання

       ( протокол № 3 від 17.01.2023)

  1. Рефлексія роботи МО класних керівників за І семестр 2022-2023 навчального року.
  2. Про стан робот из профілактики правопорушень серед учнів закладу
  3. Воркшоп «Як запобігти конфліктним ситуаціям в дитячому колективі»/ Пилипенко К.І., Кононова С.В.
  4. Різне

У червні колектив МОКК підвів підсумки роботи в 2022-2023 н.р., зробив SWOT – аналіз своєї діяльності

https://sites.google.com/ooz.ukr.education/mokk?usp=sharing

Звіт директора за 2021-2022 навчальний рік

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab