25 березня відбулося засідання творчої групи вчителів мистецької галузі, у ході якого педагоги активно провели обговорення важливого питання щодо вибору підручників для учнів 8 класу Нової української школи.
На думку педагогів, цей процес є надзвичайно важливим і відповідальним, оскільки його результатом має стати забезпечення навчального закладу якісними та ефективними навчальними інструментами. Переглядаючи онлайн-презентації авторських концепцій та обговоривши подані на конкурс електронні версії підручників, вчителі обмінялися думками, звертаючи увагу на такі пріоритетні критерії підручників: системність, логічність та послідовність викладу навчальної інформації, забезпечення у змісті підручника формування ключових компетентностей, диференційованого підходу до навчання, індивідуалізації освітнього процесу, реалізації ціннісного компонента.
Вибір підручника – це не просто вибір навчальної книги. Це вибір нової стратегії розвитку учнів та нових підходів до навчання.


